kipufogoalkatreszek webáruház, webshop

webáruház felső lábléc
webáruház négyzet fájl
GYIK


Hogyan tudok a web áruházban rendelést leadni?

Rendelésedet a web áruházon keresztül, vagy e-mailben tudod leadni.

 

  1. Helyezd e megrendelni kívánt terméket, termékeket a kosárba. (Hozzáadás a kosárhoz)
  2. Ha további terméket akarsz választani, kattints a vissza gombra, ha nem akkor pedig a Rendelés elküldése gombra.
  3. Ha regisztráció nélkül akarsz rendelni, akkor  kattints a bal oldalon látható Új vásárló? Felirat alatti linkre, ahol előzetes regisztráció nélkül tudsz rendelni.
  4. A megrendelés tartalma alatt láthatod a kosárba helyezett termékeket. A jobb oldalon látható „X” megnyomásával tudod törölni a kosárba helyezett terméket.
  5. Add meg a szállítási, és ha kell a számlázási adataidat.
  6. Ha kaptál Promóciós kódot, akkor a szállítási adatok alatt kell be írnod a promóciós kód mezőbe.
  7. A PROMÓCIÓS KÓD UTÓLAGOSAN NEM ÉVÉNYESÍTHETŐ, NEM ELÉG HA BEÍROD A MEGJEGYZÉS ROVATBA.
  8. Válassz a fizetési módok közül.
  9. Számlaigény esetén add meg a számlázási adataidat.
  10. Fogadd el, pipáld ki a szerződési feltételeket.
  11. Kattint az alul látható véglegesítés gombra.
  12. Ellenőrizd a megrendelés tartalmát, és a szállítási, számlázási adataidat.
  13. Ha minden rendben van, kattints a Megrendelés elküldése gombra.
  14. Ezzel végeztél is, a többi a mi dolgunk J

Hogyan tudok fizetni?

A bankkártyás fizetést itt az oldalon tudod elvégezni.
Ha ezt választod a rendelést követően a bank fizetési oldalára fogsz kerülni, ahol majd meg kell adnod a bakkártyád adatait. 
Előre utalás esetén, egy díjbekérőt fogok küldeni neked, az ebben szereplő bank számlaszámra kell majd utalnod. 
Utánvét esetén a futárnak fogsz fizetni, amikor átveszed tőle a terméket, ha GLS csomagpontra kérted a kiszállítást, akkor majd ott tudsz fizetni, amikor elmész a csomagodért.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

26500 ft felett rendelés esetén ingyen szállítunk neked.
Bankkártyás fizetés : 1590Ft
Gls csomagponti átvétel: 1990Ft
Futárszolgálat utánvéttel: 1990Ft
Futárszolgálat banki előre utalás: 1990Ft

Biztonságos (SSL) a bankkártyás fizetés

A bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk. Az itt megadott bankkártya adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak. Az internetes kártyás fizetés ma már olyan biztonságos mintha egy boltban vásárolnál kártyával.

Ki fogja kiszállítani a rendelésemet?

Csomagjaidat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Ha az átvételt GLS Csomagpontra kérted, akkor az általad választott címen tudod majd átvenni. Erről a GLS e-mailben fog tájékoztatni téged.

Ha hiányzik valami a csomagomból, akkor azt hogyan kapom meg?

Szoktunk-e hibázni? Sajnos néha igen, nagyon sok csomagot adunk fel, ahhoz hogy az árainkat alacsonyan tudjuk tartani, kis létszámmal dolgozunk, ezért néha-néha hibázunk.
Ha valami nem lesz a csomagodba, először is nyugodj meg, írj egy üzenetet a salkatresz@gmail.com email címünkre. Természetesen ingyen elküldjük a hiányzó alkatrészt.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Rendelést kővetőn 2-4 munkanap alatt juttatom el hozzád a megrendelt termékeket. Javaslom a bankkártyás vagy az utánvétes fizetést, átutalás esetén legalább 1 munkanappal több időt vesz igénybe.

Mi van akkor, ha az általam rendelt termék nincs készleten?

Ha az általad termék valami miatt éppen nem érhető el, akkor sms-ben, vagy telefonon foglak tájékoztatni erről.

Kapok ÁFÁ-s számlát a rendelésemről?

Természetesen! A számlát elektronikus úton az email címedre fogom elküldeni. Bankkártyás és utánvétes fizetés esetén, rendelésed leadása után 10 percen belül, (bankkártyás fizetés esetén, csak ha sikeres) fogod megkapni tőlünk a rendeléskor megadott adataidra kiállított ÁFÁ-s számlát. Ha átutalást választottál, miután az összeg beérkezett, és feldolgoztuk, csak ezt követően kapod meg a számládat.

Ha mégsem kell a termék, nem használom fel, akkor vissza tudom vinni?

A törvényben meghatározott időn túl is! Igen!
Ha megmarad valami alkatrészed, és az nem egyedi gyári alkatrész, nem sérült, meg van a doboza, nem lett beépítve, akkor visszaveszem tőled akár fél év múlva is. Csak jelezd, hogy mégsem kell, megoldom
J

A termékre van garancia?

Természetesen van! Minden termékre egy év garancia van. Nem baj ha nincs meg az általam küldött számlád, én ezt bármikor elő tudom keresni az online www.szamlazz.hu fiókomból.

Mikor nem tudjuk a garanciális terméket cserélni?

3 papírra van szükség ahhoz, hogy a garanciális problémádat érvényesíteni tudd általam.1] Általam kiállított számla, ez adott.

2] Egy számla onnan, ahol beszereltetted a terméket.
3] Egy írásos szakvélemény a beszerelő cégtől.

Ha az általad rendelt terméket olyan helyen szerelték be ahol nem adtak neked róla számlát, tehát nem tudod számlával igazolni, hogy a beszerelést szakműhely, szerviz, tehát hozzá értő személy végezte el, akkor a garanciális problémád kérdés nélkül el lesz utasítva.

Garancia esetén az importőrök minden esetben tőlem is kérik az általam kiállított számlát, azt a számlát, és írásos szakvéleményt, amit a beszerelő cég állított ki neked.
Szóval az sajnos kevés hogy te értesz hozzá, vagy a szomszéd xy bácsi nagyon ügyes, és ő szerelte be……)

Sajnos ilyen esetben nemcsak én, hanem az összes autóalkatrészt forgalmazó cég el fogja utasítani a garanciális kérelmedet.


Itt kereshetsz

Ügyfélszolgálat
H-P 9:00-16:00
36205999956
 

Bevásárlókosár



Webáruház

0.0585 mp


webáruház négyzet fájlwebáruház négyzet fájl
lábléc